Συνέδρια

3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Ρόδο

3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Ρόδο
Έναρξη: 07 - Nov - 2019
Event Info:
  • 07 - Nov - 2019
  • 02 : 13 pm
  •   ,
  • 0

Αίτηση συμετοχής

3ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΣΤΗ ΡΟΔΟ
“ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”-
«Tο σχολείο το σχεδιάζει η κοινωνία»
ΡΟΔΟΣ 22-23-24 Νοεμβρίου 2019
Χώρος διεξαγωγής Συνεδρίου
 1o Γυμνάσιο Ρόδου
(πρώην Καπνοβιομηχανία)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 

Η  Ένωση Ελλήνων Φυσικών πραγματοποιεί το 3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Επιστήμες της Εκπαίδευσης». Οι μεγάλες αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης, μας θέλουν πρωταγωνιστές στη διαμόρφωση ενός πλαισίου, που η κοινωνία απαιτεί για ένα σύγχρονο σχολείο. Στο Συνέδριο θα συζητήσουμε και θα επικαιροποιήσουμε τις προτάσεις μας για τις θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν άμεσα στο σχολικό περιβάλλον, για την υποδοχή και την ενσωμάτωση όλων των μελών της Εκπαιδευτικής κοινότητας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. Ειδική Αγωγή
Α. Παιδαγωγική της Ένταξης και συμπερίληψη
Β. Διαδικασία Διάγνωσης – Διαφοροδιάγνωσης
Γ. Κατάρτιση και Εφαρμογή Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (ΕΠΕ)

2. Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Α. Εκπαιδευτική Ηγεσία
Β. Οργάνωση και Οικονομική Διαχείριση της Εκπαιδευτικής Μονάδας
Γ. Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αναλυτικά Προγράμματα

3. Διαπολιτισμική  εκπαίδευση
Α. Διδακτικές προσεγγίσεις για την εκπαιδευτική ένταξη των αλλοδαπών  μαθητών
Β. Ο ρόλος του σχολείου στην κοινωνική ενσωμάτωση και την αλληλεπίδραση των αλλοδαπών μαθητών
Γ. Διαχείριση της πολυπολιτισμικής σχολικής τάξης

4. Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
Α. Τεχνικές και μέσα αξιολόγησης σε διαδικασίες μάθησης ενήλικων εκπαιδευομένων
Β. Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης και διδασκαλίας σε ενήλικες εκπαιδευόμενους

5. Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Α. Φιλοσοφία λειτουργίας και προφίλ συμμετεχόντων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Β. Εκπαιδευτικές τεχνικές και αποτελεσματική μάθηση στην Εκπαίδευση  εκπαιδευομένων στα ΣΔΕ

6. Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
Α. Σχεδιασμός προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης-Βιωματικές δραστηριότητες
Β. Σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την απασχόληση και την αγορά εργασίας

7. Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης
Α. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Β.  Σχολική Αποτελεσματικότητα
Γ. Αξιολόγηση των Στελεχών της Εκπαίδευσης

8. Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Α. Θεωρία & Πράξη της Συμβουλευτικής
Β. Επαγγελματικός Προσανατολισμός & Το Μέλλον της Εργασίας



Δηλώσεις συμμετοχής Συνέδρων έως 15 - 11 - 2019
Πλήρης εισήγηση έως 8 - 11 – 2019
Αποστολή εργασιών στο eefdia@yahoo.gr

Κόστος συμμετοχής για Συνέδρους:10€ (για τα μέλη της Ε.Ε.Φ.)
                            15€ (για τα μη μέλη )


EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Κυρίτση Αναστασία, Εκπ/κος, Msc Εκπαίδευση & Πολιτισμός Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Μήτσιου Γλυκερία, Διδάκτωρ Νευροψυχολογίας –  Μαθησιακών Δυσκολιών  Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πανταζοπούλου Μαρία, Εκπ/κος, Msc στην Ειδική Αγωγή
Σαλβαρά Μαρίνα, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, M.Ed. Special Education, Ph.D., Didactics, Post-Ph.D Special Education

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Γεώργα Αναστασία, Καθηγήτρια Ιδιωτικής Εκπαίδευση
Δαφνή Ελένη, Καθηγήτρια Β∕θμιας Εκπαίδευσης, Φυσικός
Ζωγοπούλου Δήμητρα, Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός, MA  Ειδικής Αγωγής

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ  ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  Φιλντίσης  Παναγιώτης
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Ζωγοπούλου Δήμητρα
Τηλέφωνα επικοινωνίας: Ένωση Ελλήνων Φυσικών: 2103635701
Δαφνή Ελένη: 6942667349

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


ΕΠΩΝΥΜΟ:…………………………..………………………..
ΟΝΟΜΑ: ……………………………………………………………..
ΙΔΙΟΤΗΤΑ:…………………………….……………………….
TIΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ:………………………………………..
…………………………………………………………………….
Ε- ΜΑΙL:…………………………………………………………
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:………………………………………………………
 
 
Χώρος διεξαγωγής Συνεδρίου
 1o Γυμνάσιο Ρόδου
(πρώην Καπνοβιομηχανία)

 1o Γυμνάσιο Ρόδου
(πρώην Καπνοβιομηχανία)


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019
17:15 – 18:00: Προσέλευση – εγγραφές
18:00 – 18:10 : Χαιρετισμοί

18:10 – 18:20 : Κριτσωτάκη Κωστούλα,Νηπιαγωγός:«Συνεκπαίδευση παιδιών γενικής και ειδικής αγωγής: Σχεδιασμός ενός προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγοί)».
18:20 – 18:30 : Βουλιστιώτη Χρύσα,Νηπιαγωγός:«Η ένταξη των κωφών ή βαρήκοων μαθητών στα γενικά σχολεία, η συνεκπαίδευσή τους με τους /τις ακούοντες μαθητές/-τριες και ο ρόλος του/της  εκπαιδευτικού».
18:30 – 18:40 :Μοσχούς Νικόλαος, Εκπ/κοςΠληροφορικής:«Σχολικός Εκφοβισμός».
18:40 – 18:50 :Ρούσου Χρυσάνθη, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες παιδιών με αναπηρία».
18:50 – 19:00 :Βαβίθη Σταματία, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης: «Κάποιες φορές τραυλίζω».
19:00 – 19:30 : Διάλειμμα, καφές.
19:30 – 19:40 : Ζιγροτάκη Γεωργία,Εκπ/κος προσχολικής εκπ/σης:«Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή (ΙΨΔ)».
19:40 – 19:50 : Γιμούκη Πηνελόπη, Νηπιαγωγός-βρεφονηπιοκόμος:
        «Αυτοκριτική και αυτογνωσία - Ο δρόμος προς την αυτοβελτίωση».
19:50 – 20:00 :Κυριάκου Μαρίνα, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Μορφές λεκτικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση: λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία»
20:00 – 20:10 :Κρεμμύδα Παρασκευή, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης: «Εικαστική θεραπεία (ART - THERAPY)».
20:10 – 20:20 :Βαγιανάκη Ελευθερία, Εκπ/κος Α/θμιας Εκπ/σης: «Εκπαιδευτικά και υποστηρικτικά προγράμματα         για παιδιά με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες- Ένα σχολείο για όλους».
20:20 – 20:30 :Καριώτη Κυριακή, Εκπ/κος Α/θμιας Εκπ/σης:
 «Τάξεις υποδοχής. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Το ξενάκι μου κι εγώ».
20:30 – 20:40 :Αλέκου Δήμητρα, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Ο αθλητισμός ως μέσο ένταξης σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
20:40 – 21:00 : Συζήτηση.
21:00 :Λήξη εργασιών 1ης ημέρας.


Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019
10:00 – 10:30 : Προσέλευση
10:30 – 10:50 : Κυρίτση Αναστασία,
Msc Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας:
«Η ενσυναίσθηση ως εμπειρία κατανόησης των συναισθημάτων».
10:50 – 11:00 : Πάσσαρο Μαρία, Βοηθός Βρεφονηπιοκόμου:
    «Άφησέ με να σου δείξω την τέχνη μου ...» - Το Σύνδρομο ASPERGER
11:00 – 11:10 : Σοϊλεμεζίδου Φωτεινή, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης: «Αυτισμός και επικοινωνία».
11:10 – 11:20 : Σπανού Γεωργία, Γεωγράφος:«Το Σύνδρομο ΔΕΠ-Υ και η αντιμετώπισή του».
11:20 – 11:30 : Γκέσιου Ευγενία, Νηπιαγωγός:
         «ΔΕΠ-Υ & Μαθησιακές δυσκολίες.Υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους;»
11:30 – 11:40 : Γεωργάς Εμμανουήλ, Εκπ/κος Πληροφορικής:
        «Κλινικό προφίλ παιδιού με ΔΕΠ-Υ και οι βέλτιστες στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης του».
11:40 – 11:50 : Γιακουμάκη Βασιλεία Τσαμπίκα, Εκπ/κος Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Η Διαταραχή Ελλειμματικής     Προσοχής – Υπερκινητικότητα και Παιδαγωγικές – Εκπαιδευτικές             Παρεμβάσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».
11:50 – 12:00 : Λεβέντη Ανθούλα, Εκπ/κος Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Υπερκινητικότητα-Παρορμητικότητα. Εκρηκτικό δίδυμο: το ζιζάνιο και εγώ».
12:00 – 12:30 : Διάλειμμα, καφές.
12:30 – 12:40 :Βλάχου – Γεραβέλη Παρασκευή, Νηπιαγωγός:
        «Δημιουργικότητα και φαντασία σε ένα σχολείο για όλους».
12:40 – 12:50 : Κακαλέ Ειρήνη, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης: «Ας μιλήσουμε …για ομάδες».
12:50 – 13:00 :Λεβέντη Αγγελική, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης: «Οικογένεια και Σχολείο: Συνδετικός κρίκος για τα         παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες».
13:00 – 13:10 : Καζαντζίδη Ιωάννα, Μουσικός: «Διδασκαλία της Μουσικής σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές             δυσκολίες».
13:10 – 13:20 : Δαφνή Ελένη, Φυσικός Β/θμιας Εκπ/σης:
«Η Συμβουλευτική στο Σχολείο του μέλλοντος: μία ακόμη πρόκληση για τον σύγχρονο εκπαιδευτικό».
13:20 – 13:30 : Κλωνάρη Χριστίνα, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Δυσαριθμησία στην Ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα: Διάγνωση και παρέμβαση».
13:30 – 13:40 : Οικονόμου Ειρήνη,  Μουσικός: «Μη λεκτική επικοινωνία – Αυτιστική διαταραχή».
13:50 – 14:00 : Ριζοπούλου Μαρία, Εκπ/κος Φυσικής Αγωγής:
        «Η συμβολή της Χοροθεραπείας σε άτομα με     σωματικά ή ψυχικά προβλήματα υγείας».
14:00 – 14:10 : Φλάγκου Αικατερίνη, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
                 «Αντιλήψεις εκπαιδευτικών αναφορικά με την εκπαίδευση μαθητών/τριών με Διαταραχές
        Αυτιστικού Φάσματος στην Ελλάδα: Βιβλιογραφική ανασκόπηση».
14:10 – 14:30 : Συζήτηση.
14:30 : Λήξη εργασιών 2ης ημέρας.


Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019
10:30 – 11:00 : Προσέλευση
11:00 – 11:10: Γαλανοπούλου Αγλαΐα, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Γαλλικής Γλώσσας:
                    «Αποδοχή της διαφορετικότητας: ανάλυση του πλέγματοςτων σχέσεων της οικογένειας του παιδιού με
ειδικές ανάγκεςμέσα από την ανάλυση εικονογραφημένων ιστοριών/παραμυθιών που πραγματεύονται
τη διαφορετικότητα».
11:10 – 11:20:Καρνάβα Μαριάνθη, Γλωσσολόγος:
        «Παιδί με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή».
11:20 – 11:30:Κυριάκου Καλλιόπη, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες – Δυσλεξία».
11:30 – 11:40 :Λιάμη Στεργία, Φιλόλογος: «Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές -Τοφάσματου Αυτισμού».
11:40 – 11:50: Βούλγαρη Χριστίνα, Εκπ/κός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Παιδική κατάθλιψη και αντιμετώπιση από γονείς και εκπαιδευτικούς».
11:50 – 12:00 : SivevaSteli, Γλωσσολόγος: «Ο εγκέφαλος της αφασίας».
 12:00 – 12:40: Διάλειμμα, καφές.
12:40 – 12:50 : Καρβέλας Ευστράτιος, Φυσικός Β/θμιας Εκπ/σης:
        «Χαρισματικοί – ταλαντούχοι μαθητές στα Μαθηματικά».
12:50 – 13:00 : Γρινιεζάκη Αντωνία, Νηπιαγωγός:
        «Οι καινοτομίες που εισήγαγε ο JosephS. Renzulli στην εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών».
13:00 – 13:10:Ζέρβα Αναστασία, Εκπ/κοςΑγγλικής Γλώσσας:
        «Οι συναισθηματικές διαταραχές ως καθοριστικός παράγοντας των μαθησιακών διαταραχών»
13:10 – 13:20 :Αϊβαλιώτη Ανθούλα, Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπ/σης:
        «Η σεξουαλική κακοποίηση παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/ και αναπηρίες: Ο ρόλος της         οικογένειας».
13:20 – 13:30 : Πρέκα Μαργαρίτα,Βρεφονηπιοκόμος:
        «Διαζύγιο και παιδί».
13:30 – 14:00 : Συζήτηση.
14:00:Λήξη εργασιών Συνεδρίου.

Share this Post:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σχόλια

Location





Copyright © 2019. Ένωση Ελλήνων Φυσικών. All Rights Reserved.