Σχολική Ψυχολογία

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
400 ΩΡΩΝ ΣΤΗΝ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΝΑΡΞΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Ένα βήμα μπροστά!!!
Η ΕΕΦ σε συνεργασία με το Παν. Αιγαίου παρέχει μια πλήρη επιμόρφωση, με επιπλέον μόρια εκτός της πιστοποίησης και όχι επιμόρφωση σε μια απρόσωπη πλατφόρμα.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο ΑΙΓΑΙΟΥ προσφέρει για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, ετήσιο μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα την Σχολική Ψυχολογία. Το σεμινάριο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ και μοριοδοτεί, τους εκπαιδευτικούς, με 2 μόρια, για διορισμούς και προσλήψεις και, μέχρι 1 μόριο τα στελέχη της εκπαίδευσης.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Οι επιμορφούμενοι πιστοποιούνται από το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
- Δυο (2) μόρια στο σύστημα διορισμών-προσλήψεων εκπαιδευτικών:
- ΜΟΝΙΜΟΙ εκπαιδευτικοί στη ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Νόμος 4589/2019, Άρθρο 57,περ. ιι & Άρθρο 58, παρ. 3,περ. ιι)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εκπαιδευτικοί και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, με το σύστημα του ΑΣΕΠ, (Νόμος 4589/2019, Άρθρο 57, περ. ιι & Άρθρο 58, παρ. 3,περ. ιι)
- 0,5 ΩΣ 1 μόρια στη διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης και Διευθυντών- Υποδιευθυντών σχολείων (μόνιμοι εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, Νόμος 4547/2018, Άρθρο 24,περ. δ (ββ)
- 10 μόρια Για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019, κατ’ αναλογία της περ. α’ του Άρθρου 57)
ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ!!!
- Μαθήματα δια ζώσης και τηλεκπαίδευση.
- Συμμετοχή σε εκπαιδευτικό Συνέδριο και παροχή βεβαίωσης συμμετοχής.
- Έκδοση-δημοσίευση της εργασίας σας σε πρακτικά και σε Εκπαιδευτικό περιοδικό (μοριοδοτείται μέχρι 1 μόριο)
Η Σχολική Ψυχολογία είναι κλάδος της επιστήμης της ψυχολογίας που σημειώνει ιδιαίτερη ανάπτυξη και είναι συνδεδεμένη με την καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Αφορά την παροχή υπηρεσιών σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε συστήματα και φορείς.
Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα και το σημαντικότερο μοχλό ανάπτυξης της κοινωνίας και της οικονομίας κάθε χώρας.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, στο πλαίσιο επιμόρφωσης των μελών της και μη, συνεχίζει και αυτή τη χρονιά με ένα νέο πρόγραμμα στον τομέα της Σχολικής Ψυχολογίας.
Σκοπός του προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν βασικές γνώσεις των αρχών της Σχολικής Ψυχολογίας. Επιπλέον, θα λάβουν πλήρη και έγκυρη ενημέρωση για τις ψυχολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που πραγματοποιούνται στη σχολική κοινότητα και θα καταρτιστούν στον εντοπισμό, το χειρισμό και την αντιμετώπιση ψυχοκοινωνικών προβλημάτων παιδιών, εφήβων αλλά και ενηλίκων. Τέλος, θα παρουσιαστούν και αναλυθούν στρατηγικές και τεχνικές για τη διαχείριση κρίσεων και προβληματικών καταστάσεων στην οικογένεια και το σχολείο.
Σε ποιους απευθύνεται
Η ειδίκευση Σχολική Ψυχολογία απευθύνεται:
Σε άτομα που ενδιαφέρονται να εργαστούν στον εφαρμοσμένο κλάδο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, που είναι γνωστός ως Σχολική Ψυχολογία. Σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν σε Κέντρα Διά Βίου Μάθησης και Δομές Διά Βίου Μάθησης - Εκπαιδευτές Ενηλίκων - Εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης που ασχολούνται με την σχολική εκπαίδευση μεταναστών, προσφύγων, ρομά, μουσουλμάνων και άλλων ευάλωτων κοινωνικά ομάδων - Συμβούλους σταδιοδρομίας - Ειδικούς παιδαγωγούς - προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ειδικοτήτων που δύνανται να διδάξουν σε Δομές Διά Βίου Μάθησης - Κοινωνιολόγους, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς λειτουργούς και σε άλλους επιστήμονες διαφόρων κατευθύνσεων και ειδικοτήτων και σε όσους δραστηριοποιούνται στον χώρο της τυπικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Γιατί να το παρακολουθήσω;
-Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), Σ.Δ.Ε. (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας), Δ.Ι.Ε.Κ. (Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης), (ΚΔΒΜ) Κέντρα Διά Βίου Μάθησης κ.ά.
-Λαμβάνεται σοβαρά υπόψη για απασχόληση σε ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (ΚΔΒΜ επιπέδου 2, Ι.Ε.Κ., Ιδιωτικά Σχολεία, Κολέγια, Φροντιστήρια κ.λπ.).
Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες
- Σχολική Ψυχολογία: Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις και ερευνητικά δεδομένα
- Αρχές Ψυχολόγου
- Συμβουλευτική Ψυχολογία
- Προγράμματα Παρέμβασης στο Σχολικό Περιβάλλον
- Η ψυχολογία των κινήτρων των μαθητών, στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Διαμορφώνοντας θετικά περιβάλλοντα μάθησης
- Σύνδεση-Συνεργασία σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας
- Συμβουλευτική στη Σχολική Κοινότητα
- Κρίσεις στη Σχολική Κοινότητα: Πλαίσιο, διαχείριση, συμβουλευτική
- Διαχείριση σχολική τάξης
- Προβλήματα Συμπεριφοράς
- Βασικές αρχές Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
- Σχολική βία: Μορφές, συνέπειες, μέτρα πρόληψης και διαχείρισης
- Η εκπαίδευση και συμβουλευτική των εκπαιδευτικών
- Η εκπαίδευση και συμβουλευτική των γονέων
- Η Συστημική προσέγγιση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
- Μαθησιακές δυσκολίες: Ορισμός, ταξινόμηση
- Εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα και σχολική ψυχολογία
Η Διάρκεια του προγράμματος είναι 400 ώρες, 8 μήνης διάρκειας
Έναρξη μαθημάτων: Σεπτέμβριος 2022
Τα μαθήματα γίνονται ένα Σάββατο ή Κυριακή κάθε μήνα.
Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ στην ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
Πληροφορίες – Εγγραφές:
Γραμματεία της ΕΕΦ τηλ. 210 3635701 Πολυχρονάτος Κώστας, ώρες 10:00-14:00
Περισσότερες πληροφορίες Δημητριάδου Δέσποινα 6977502682 18.00-20.00
Αποστολή της αίτησης στο e-mail: despdimitrd@gmail.com
Οικονομικό κόστος: 300€ (Πολλές δόσεις)
Έκπτωση 10% για εφ άπαξ εξόφληση, για άτομα που έχουν ήδη παρακολουθήσει σεμινάριο με τη ΕΕΦ, και για μέλη της ΕΕΦ.
Προκαταβολή 100 €
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ …………................................................................................................................
ΟΝΟΜΑ ……………………………………………………………………………….......
ΙΔΙΟΤΗΤΑ …………………………………………………………………………………… .
Δ/ΝΣΗ ……………………………………………………………………………………..
ΠΟΛΗ …………………………………………………………………………………….
ΤΗΛΕΦΩΝΟ …………………………………………………………………………………….
E-MAIL ……………………………………………………………………………………