Δελτίο Τύπου για τον ανορθόδοξο τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ

 Δελτίο Τύπου για τον ανορθόδοξο τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ

Όμως, και τα φετινά αποτελέσματα  των εισαγωγικών διαγωνισμών απέδειξαν με τον πιο εμφατικό τρόπο τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του συστήματος εισαγωγής. Σύστημα ξεπερασμένο, με εμφανή σημάδια κόπωσης, που οδηγεί σε θέματα εξεζητημένα και αλλοιώνουν την ουσία των μαθημάτων, ενώ πιεστικά οδηγεί τους μαθητές στη στείρα εκμάθηση τεχνικών επίλυσης και τίποτα άλλο.

 

Η ΕΕΦ οφείλει να επισημάνει ότι είναι αδιανόητο να εισάγονται φοιτητές σε απαιτητικές σχολές, πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές, με προγράμματα σπουδών τα οποία προϋποθέτουν στέρεο υπόβαθρο σε βασικές επιστήμες, όπως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κλπ και οι επιτυχόντες να έχουν παραδώσει, ουσιαστικά, λευκές κόλλες! Μας προκαλεί εύλογες απορίες, πως οι μαθητές αυτοί, που αδυνατούν να απαντήσουν επιτυχώς ακόμα και σε ένα απλό θεωρητικό θέμα, θα ανταποκριθούν σε μαθήματα προχωρημένου επιπέδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η ΕΕΦ ζητά από την Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως και την αρμόδια Υφυπουργό κα Ζαχαράκη την άμεση έναρξη διαλόγου για την επίλυση ενός προβλήματος, που χρονίζει επικίνδυνα, καθώς αμήχανα κάθε τέλη Αυγούστου οι πάντες στεκόμαστε στην επώδυνη επανάληψη της ίδιας διαπίστωσης.

Όσον αφορά τη Φυσική, η ΕΕΦ ζητά την αναθεώρηση του τρόπου εξέτασής της, με εισαγωγή πειραματικών θεμάτων και αλλαγή της δομής της θεματολογίας, δίνοντας έμφαση στη Φυσική Επιστήμη κι όχι στις τεχνικές επίλυσης εξουθενωτικών προβλημάτων.

Η ΕΕΦ έχει ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη διδακτική πρόταση για τη Φυσική Επιστήμη, για όλο το εύρος της Μέσης Εκπαίδευσης και ευελπιστεί ότι σύντομα θα κληθεί να την καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο ενός ευρύ και αποδοτικού διαλόγου, που επείγει, πλέον, να ξεκινήσει.

 

Για το Δ.Σ  της  Ε.Ε.Φ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ


-

 

">

Κατ΄ αρχάς, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών συγχαίρει όλους τους επιτυχόντες για την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τους εύχεται κάθε επιτυχία ως ακαδημαϊκοί πολίτες, από χθες κιόλας και τους πάντες για τον ωραίο και ευγενή αγώνα που έδωσαν.

Όμως, και τα φετινά αποτελέσματα  των εισαγωγικών διαγωνισμών απέδειξαν με τον πιο εμφατικό τρόπο τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του συστήματος εισαγωγής. Σύστημα ξεπερασμένο, με εμφανή σημάδια κόπωσης, που οδηγεί σε θέματα εξεζητημένα και αλλοιώνουν την ουσία των μαθημάτων, ενώ πιεστικά οδηγεί τους μαθητές στη στείρα εκμάθηση τεχνικών επίλυσης και τίποτα άλλο.

Η ΕΕΦ οφείλει να επισημάνει ότι είναι αδιανόητο να εισάγονται φοιτητές σε απαιτητικές σχολές, πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές, με προγράμματα σπουδών τα οποία προϋποθέτουν στέρεο υπόβαθρο σε βασικές επιστήμες, όπως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κλπ και οι επιτυχόντες να έχουν παραδώσει, ουσιαστικά, λευκές κόλλες! Μας προκαλεί εύλογες απορίες, πως οι μαθητές αυτοί, που αδυνατούν να απαντήσουν επιτυχώς ακόμα και σε ένα απλό θεωρητικό θέμα, θα ανταποκριθούν σε μαθήματα προχωρημένου επιπέδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η ΕΕΦ ζητά από την Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως και την αρμόδια Υφυπουργό κα Ζαχαράκη την άμεση έναρξη διαλόγου για την επίλυση ενός προβλήματος, που χρονίζει επικίνδυνα, καθώς αμήχανα κάθε τέλη Αυγούστου οι πάντες στεκόμαστε στην επώδυνη επανάληψη της ίδιας διαπίστωσης.

Όσον αφορά τη Φυσική, η ΕΕΦ ζητά την αναθεώρηση του τρόπου εξέτασής της, με εισαγωγή πειραματικών θεμάτων και αλλαγή της δομής της θεματολογίας, δίνοντας έμφαση στη Φυσική Επιστήμη κι όχι στις τεχνικές επίλυσης εξουθενωτικών προβλημάτων.

Η ΕΕΦ έχει ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη διδακτική πρόταση για τη Φυσική Επιστήμη, για όλο το εύρος της Μέσης Εκπαίδευσης και ευελπιστεί ότι σύντομα θα κληθεί να την καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο ενός ευρύ και αποδοτικού διαλόγου, που επείγει, πλέον, να ξεκινήσει.

 

Για το Δ.Σ  της  Ε.Ε.Φ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ


-

 

">

Κατ΄ αρχάς, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών συγχαίρει όλους τους επιτυχόντες για την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τους εύχεται κάθε επιτυχία ως ακαδημαϊκοί πολίτες, από χθες κιόλας και τους πάντες για τον ωραίο και ευγενή αγώνα που έδωσαν.

 

Όμως, και τα φετινά αποτελέσματα  των εισαγωγικών διαγωνισμών απέδειξαν με τον πιο εμφατικό τρόπο τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του συστήματος εισαγωγής. Σύστημα ξεπερασμένο, με εμφανή σημάδια κόπωσης, που οδηγεί σε θέματα εξεζητημένα και αλλοιώνουν την ουσία των μαθημάτων, ενώ πιεστικά οδηγεί τους μαθητές στη στείρα εκμάθηση τεχνικών επίλυσης και τίποτα άλλο.

Η ΕΕΦ οφείλει να επισημάνει ότι είναι αδιανόητο να εισάγονται φοιτητές σε απαιτητικές σχολές, πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές, με προγράμματα σπουδών τα οποία προϋποθέτουν στέρεο υπόβαθρο σε βασικές επιστήμες, όπως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κλπ και οι επιτυχόντες να έχουν παραδώσει, ουσιαστικά, λευκές κόλλες! Μας προκαλεί εύλογες απορίες, πως οι μαθητές αυτοί, που αδυνατούν να απαντήσουν επιτυχώς ακόμα και σε ένα απλό θεωρητικό θέμα, θα ανταποκριθούν σε μαθήματα προχωρημένου επιπέδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η ΕΕΦ ζητά από την Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως και την αρμόδια Υφυπουργό κα Ζαχαράκη την άμεση έναρξη διαλόγου για την επίλυση ενός προβλήματος, που χρονίζει επικίνδυνα, καθώς αμήχανα κάθε τέλη Αυγούστου οι πάντες στεκόμαστε στην επώδυνη επανάληψη της ίδιας διαπίστωσης.

Όσον αφορά τη Φυσική, η ΕΕΦ ζητά την αναθεώρηση του τρόπου εξέτασής της, με εισαγωγή πειραματικών θεμάτων και αλλαγή της δομής της θεματολογίας, δίνοντας έμφαση στη Φυσική Επιστήμη κι όχι στις τεχνικές επίλυσης εξουθενωτικών προβλημάτων.

Η ΕΕΦ έχει ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη διδακτική πρόταση για τη Φυσική Επιστήμη, για όλο το εύρος της Μέσης Εκπαίδευσης και ευελπιστεί ότι σύντομα θα κληθεί να την καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο ενός ευρύ και αποδοτικού διαλόγου, που επείγει, πλέον, να ξεκινήσει.

 

Για το Δ.Σ  της  Ε.Ε.Φ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ


-

 

">

Κατ΄ αρχάς, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών συγχαίρει όλους τους επιτυχόντες για την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τους εύχεται κάθε επιτυχία ως ακαδημαϊκοί πολίτες, από χθες κιόλας και τους πάντες για τον ωραίο και ευγενή αγώνα που έδωσαν.

Όμως, και τα φετινά αποτελέσματα  των εισαγωγικών διαγωνισμών απέδειξαν με τον πιο εμφατικό τρόπο τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του συστήματος εισαγωγής. Σύστημα ξεπερασμένο, με εμφανή σημάδια κόπωσης, που οδηγεί σε θέματα εξεζητημένα και αλλοιώνουν την ουσία των μαθημάτων, ενώ πιεστικά οδηγεί τους μαθητές στη στείρα εκμάθηση τεχνικών επίλυσης και τίποτα άλλο.

Η ΕΕΦ οφείλει να επισημάνει ότι είναι αδιανόητο να εισάγονται φοιτητές σε απαιτητικές σχολές, πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές, με προγράμματα σπουδών τα οποία προϋποθέτουν στέρεο υπόβαθρο σε βασικές επιστήμες, όπως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κλπ και οι επιτυχόντες να έχουν παραδώσει, ουσιαστικά, λευκές κόλλες! Μας προκαλεί εύλογες απορίες, πως οι μαθητές αυτοί, που αδυνατούν να απαντήσουν επιτυχώς ακόμα και σε ένα απλό θεωρητικό θέμα, θα ανταποκριθούν σε μαθήματα προχωρημένου επιπέδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η ΕΕΦ ζητά από την Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως και την αρμόδια Υφυπουργό κα Ζαχαράκη την άμεση έναρξη διαλόγου για την επίλυση ενός προβλήματος, που χρονίζει επικίνδυνα, καθώς αμήχανα κάθε τέλη Αυγούστου οι πάντες στεκόμαστε στην επώδυνη επανάληψη της ίδιας διαπίστωσης.

Όσον αφορά τη Φυσική, η ΕΕΦ ζητά την αναθεώρηση του τρόπου εξέτασής της, με εισαγωγή πειραματικών θεμάτων και αλλαγή της δομής της θεματολογίας, δίνοντας έμφαση στη Φυσική Επιστήμη κι όχι στις τεχνικές επίλυσης εξουθενωτικών προβλημάτων.

Η ΕΕΦ έχει ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη διδακτική πρόταση για τη Φυσική Επιστήμη, για όλο το εύρος της Μέσης Εκπαίδευσης και ευελπιστεί ότι σύντομα θα κληθεί να την καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο ενός ευρύ και αποδοτικού διαλόγου, που επείγει, πλέον, να ξεκινήσει.

 

Για το Δ.Σ  της  Ε.Ε.Φ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ


-

 

Share this Post:

GO BACK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σχόλια